Warning: Declaration of quickmenu_nav_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/jollys/public_html/wp-content/themes/peekaboo/admin/common-functions.php on line 390

Warning: Declaration of Walker_Category_Filter::start_el(&$output, $category, $depth, $args) should be compatible with Walker_Category::start_el(&$output, $category, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/jollys/public_html/wp-content/themes/peekaboo/admin/common-functions.php on line 429
Oferta educationala - jollystar.ro
Home   Oferta educationala

Oferta educationala

DSC05088Jolly English (adresat cursantilor cu varsta 2,5-6 ani) reprezinta un prim contact, incitant si distractiv, cu limba engleza, printr-o selectie riguroasa, adaptata varstei, a programei si a componentelor motivatoare de invatare ( cantece, jocuri lingvistice, povesti, joc de roluri conectat cu realitatea, proiecte artistice, mini-scenete). Elementele de limba sunt dobandite in mod natural, cu focus pe abilitatile chinestetice (miscari si actiuni), urmand ca treptat sa fie dezvoltate eficient abilitatile de auditie si vorbire. Consideram ca nu exista limite pentru ce si cat poate asimila un copil in materie de vocabular si incurajam vorbitul “despre orice”.  

Citeste mai multe …

DSC05118Jolly Phonics(adresat cursantilor cu varsta 4-8 ani) este un program britanic complex, sistematic si inovator prin care copiii exerseaza limba engleza în elementele de literaritate adecvate vârstei (povesti, cântece, jocuri lingvistice etc.) si dobândesc abilitatile necesare pentru începerea scris-cititului în limba engleza:

– Învatarea sunetelor corespunzatoare literelor si grupurilor de litere
– Învatarea formarii grafice a fiecarei litere
– Citirea prin contopirea sunetelor  distincte
– Identificarea sunetelor în cadrul cuvintelor
– Scrierea cuvintelor-capcana

 

Citeste mai multe …


Jolly Grammar (adresat cursantilor cu varsta peste 8 ani) este un program britanic complex, sistematic si inovator prin care copiii ajung sa ia contact cu notiunile gramaticale, vast etichetate drept academice si plictisitoare, într-o maniera amuzanta si accesibila si ajung sa foloseasca limba engleza fluent, creativ si corect.

Termenul de ‹gramatica› este utilizat în acceptiunea lui extinsa, întrucât lectiile abordeaza aspecte precum structura propozitiei, antonime, sinonime, punctuatie si lucrul cu dictionarul, ca si introducerea propriu-zisa a partilor de vorbire, fiecare având asociate o culoare si o gestica, fara sa fie omisa nici lectura de grup, exercitiile de scriere creativa sau cele de întelegere a textului.

Citeste mai multe …